HEMMA FRÅNB THAILAND :(

Eller det är ju som man säger borta bra men hemma bäst! DOCK så hade jag gärna stannat ungefär två veckor till. Så nu har jag och Sofie bestämt att nästa år är vi borta en månad typ hela kalla januari. Det är alltså bestämt nu, bara börja spara.

Dock orkar jag inte skriva allt för mkt just nu så jag sätter in en liten bild på en fresh Kääät!


Som ni ser på bilden (kanske lite otydligt) men så är mina naglar förlängda med ett fräscht glittrigt lack! Gjorde om dom en gång till innan jag åkte hem och då blev det vanlig fransk manikyr. Skit billigt att göra naglar där. Typ runt 300-400 spänn om inte billigare ;) ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Wow Kääty, nu är du riktigt brun fan! xD du måste berätta hur ni har haft det sedan, ring eller nåt vettja :)

2010-01-20 @ 15:16:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0