Diss lista

Nu kommer en liten dissa lista. Saker jag stör mig på som fan!

*Sverige på vintern:
Jag är torr precis ÖVERALLT!!! All färg bara fäller. Har ALDRIG varit såhär torr tidigare. Och det är faan inte coolt :@

*Folk som är i vägen:
Man går på stan och har kanske lite brådis, nääää då jävlar står folk i vägen eller så går dom JÄÄÄÄTTE sakta på ett led så man absolut inte kan slinka emellan. Skit irri!!

*Sista minuten människor:
Jag är en sån som gärna är på plats minst en 15-20 minuter innan sagd tid. Tycker det är oförskämt att komma sent när jag själv ALLTID är i tid. Jag hinner bli stressad och arg. Skärpning!!!!



 Ja vad skönt det kändes att få skriva av sig lite :D hehe///Katja

ps: Jag har inte klippt mig kort :D jag bara lurades tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0