Vårmode a la Katja :)

Är det nån annan än jag som har börjat märka att alla butiker sakta men säkert får vårkläder!? Hur bra är inte det :D blir mycket ljusare och roligare kläder..Jag vet redan vad jag kommer strutta runt i till våren/sommaren. Här har ni lite bilder :)



Japp det kommer vara marin inspirerat mode för mig i vår. I love it. Ser så fräscht ut med chinos och marin randig tröja med vita tygskor till. GILLA! Sen en annan favvo för min del är blommiga klänningar med gladiator sandaler till. Funkar både till vardags och fest.

///Katja

Kommentarer
Postat av: Norsken

Marin e så sjukt snyggt! Kan även vara riktigt HOT!

Go for it!

2010-02-11 @ 22:58:47
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0