Ojsan!

Tänkte skriva ett litet inlägg om vad som händer i Katja Kaj's intressanta liv just nu.

*Jag har fått en sån ego boost så det inte är sant. Varför? HEMLIS :D

*Har fortfarande inte kommit på nåt bra sätt att spara pengar på inför nästa månad. Jag har insett att månaden inte kommer vara att leka med.

*Måste bara börja dansa!!!

*Ikväll är det fest ;)

*Imorn bitti är det Sverige-Finland OS hockey kl 06.00 typ. Finland krossar Sverige.

*Jag är hungrig som ett svin nu så jag lagar Pytt i panna...

*Ah just har avfärgat och färgat håret. Knall rött is the shit.

*Har inte sovit ordentligt på några nätter nu haha:P

Skriver mer sedan(håller på att somna vid datorn) ////Katja

Kommentarer
Postat av: Carina

När kommer de utlovade bilder då? ;P

2010-02-20 @ 17:48:49
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Josie

Bilder på håret, tack! ;) och neeeeeej. Sverige krossar Finland, BAAAAAA

2010-02-20 @ 18:04:50
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0