Ledig måndag!

Befnner mig i sprängsviken fortfarande. Ska snart börja styra min kos mot Svall igen. Helgen har varit superbra. Fredagen blev det utgång i svall. Vart väl någon drink för mkt men annars var det lungt. Lördagen styrde jag upp mot Övk. Sov hela buss resan. Var som sagt bakis en bit in på lördagen men det ordnade upp sg på kvällen. Det var bara ta nya tag...iaf så vart det harrys och jag hade skit kul. Vart lite efterfest med käk oxå. Hur bra som helst :D mer sånt.

Ajja ska packa min väska nu.


Gick runt med morgonrock till halv tre ;) som ni ser så har jag klippt av mina naglar oxå :'( måste fixa nya nu. Två stycken hade gått av så då kände jag bara att jag måste hä av resten oxå. Såg så fult ut ///Katja


Kommentarer
Postat av: joulin

1. haha men jaaaaaaaaaa! (som svar till din kommentar alltså..) 2. HAHAHAH FAN VAD FUL DU ÄR :'D

2010-02-01 @ 21:19:36
URL: http://adiosflamingos.blogg.se/
Postat av: joulin

haha men vafan vill alla komma vid påsk för. Eventuellt så ska mamma och pappa komma då, jag jag vet inte hurru.. då vill jag ju vara med dom hellre :P men vi kan ju prata om de lite närmare kanske!! :)

2010-02-02 @ 09:06:43
URL: http://adiosflamingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0