?

Hmm jag kände för att skriva för en liten stund sen men nu när jag börjar skriva, VAD SJUTTON SKA JAG SKRIVA?

*Kan dra lite snabbt att jag är förkyld. Näsan rinner och man är sådär seg i kroppen. Inte roligt med tanke på att vi ska till Åre i helgen.

*Mina återkommande finnar kommer tillbaka hela tiden. Dom verkar samlas kring ett ställe och det gör mig jävligt förbannad.

*Jag har toppat igenom håret. Eller snarare Sofie har gjort det.

*Tyckte det var jävligt skönt med en lugn helg, den som va men nu känner jag att jag har lite abstinens efter att få komma ut :)

*Vill se mkt filmer på bio nu bla, The Wolfman och Farsan. Mamma ska komma hit framöver och så ska vi se Farsan tillsammans :Dd hahaha!

*Jag sparar pengar men inser att nästa månad kommer vara en knaper månad :S med tanke på att vi var utomlands. Förhoppningsvis är det inte allt för mkt roligt som händer nästa månad(allt kommer garanterat hända då!!)

*Min tri brow från Make up store är i princip slut men jag vill inte gå och köpa en ny. Kostar ju pengar, och H&M's har ju funkat bra men den verkar alltid vara slut där!?

*Jag har köpt en ny kalender så jag ska kunna hålla koll på mitt hektiska liv :D haha!

*MÅSTE BOKA TVÄTT TID!

Nu ska jag fixa frulle och sedan dra på jobbet. See ya///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0