Trodde jag ja :P

Nu är det helg men fortfarande en jobb dag kvar. Blir lite jobb som sagt för mig idag 10-17. Känns bra med tanke på att det är lönehelg. Då brukar det fyllas på ganska bra faktiskt. Efter det blir det att åka hem till sofie för lite tacos och sedan lite party. Sen blir det utgång. Känns faktiskt som denna dag kommer var jätte rolig.

Igår var dte ju även tänkt att jag bara skulle ligga hemma, käka nåt gott och bara jäsa framför tv:n till idol. MEN det var ingen annan riktigt som var lika sugen på det så jag åkte med Sofie hem efter jobbet där det väntade ytterligare en kompis till sofie. Efetr nio kom det även två till. Vi var en salig blandning faktiskt. En mix av alla olika dialekter. GILLA det! Jag tog dte väldigt lungt och gick hem innan två. Var så himla trött.

Tro det eller ej jg hade SKIT KUL igår och jag var inte ens påverakad. Tro Katja börjar lära sig.



Du är så jävla het! You know that, right? ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0