Slänger in...

ett inlägg. Fick verkligen masa mig till min blogg för att skriva. Känner helt enkelt inte för att skriva just nu, men jag gört iaf :P haha! Mor o far har iaf varit på besök. Pappa var tvungen att bli klippt. Jag är ju aldrig hemma nuförtiden så dom får komma till mig. Så är det att vara eftertraktad av alla!

På köpet fick jag iaf ett frisco mål vilket satt fint i magen. Mumma! Har börjat köpa två dipper nu oxå (jävla sofie hehe). Imorn blire jobb och sedan lite jobb på fredag oxå men sedan sticker jag till Göteborg på fredag :D:D:D ska bli så himla kul! Vad tror ni jag ska göra där då?

Slänger in en gammal goding ;)

Ser ni vart jag är nånstans? //Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0