Skriver ett snabbt inlägg!

Tjena! Får bli ett kort inlägg nu innan det är dax att fortsätta med kunder. Lite lugnare tempo på salongen idag! Säkerligen för att det är måndag. Iaf så är det nu två dagar kvar till Gesäll prov och jag har inte börjat bli nervös än. Men det kommer nog. Är bara så himla les. Om jag inte klarar SKITEN då slutar jag i helvete som frisör :@ så arg blir jag då!!!!!!!

Ajja ikväll blir det iaf GHD kurs på salongen. Nu jävlar ska jag få lära mig alla möjliga tekniker med rolls royce plattången. Trevlans! Ajja hörs senare///Katja

Kommentarer
Postat av: michaela

Tackar, tackar!



Ja gud ja, låter som att du haft en riktigt bra helg ;) Jag vill också bara tillbaka. Spenderade den i Eskilstuna hos min baby ;)

2009-09-15 @ 11:43:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0