Lista


Snodde en lista så här kommer den: 

Hur gammal är du om fem år? Då är jag 25

 Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sofie plus bruttorna på jobbet

Hur lång är du? 171

Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm måste nog varit Twilight :D för 10 gången

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag gillar att ringa bäst :) men sms är roligt om det är från nån trevlig person

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Bara förlovade :D

När såg du senast din mamma? Onsdag förra veckan

Vilken ögonfärg har du? Gröna typ

 När vaknade du i dag?  Klev upp klockan halv tio  

Vilken är din favoritjulsång? Ja det måste vara Julen är här och Last Christmas

Vilken är din favoritplats?  Min säng och höga kusten

Vilken plats föredrar du minst? Överallt där det är kallt och regn

Var tror du att du befinner dig om tio år
? Om tio år bor jag nånstans söderöver

Vad skrämde dig om natten som barn?
Hmmm jag tror jag var rädd för spöken som bodde under sängen plus att jag var mörkrädd. Sov jämnt mellan mamma o pappa :)

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Sofie Jönsson

Hur stor är din säng? 1.20 men måste köpa en ny ;D

Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar jävel

Sover du med eller utan kläder på dig
Utan eller med min hello kitty pyjamas beror på om jag har sällskap eller inte :D

Hur många kuddar har du i sängen
? Alltid två

Vilka länder har du besökt? Sverige, Finland, Danmark, Spanien och Turkiet. Inte så många dock :O

Vilka städer/samhällen har du bott på? Sprängsviken, Övik och nu Sundsvall

Är du social? Jaa det är jag absolut. Måste det som frissa ;)

Vilken är din favoritefterrätt? Utan tvekan banana split :D

Tycker du om kinamat? Självklart även fast Thai är godare

Tycker du om kaffe? Ja. Dricker mkt kaffe

Vad dricker du till frukost? Juice eller kaffe

 Sover du på någon särskild sida? Alltid innerst

Kan du spela poker? Näää faan heller!

Tycker du om att mysa/kela? Ja absolut. Det är alltid trevligt

Är du en beroende människa? Beroende av vad? :O

 Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää eller jo Lis son Kevin :P

 Vill du ha barn? Japp

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska och liiite franska sitter nog i

Har du någonsin åkt ambulans? Japp en gång med pappa :/ och en gång med mitt ex :/

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

Vad spenderar du helst pengar på? Shoppa kläder och annat. Sedan spenderas det mkt pengar på krogen oxå 

Äger du dyrbara smycken?
Pilgrim är väl det dyraste och såklart nå guldhalsband från mormor o farmor. Men gillar hellre att köpa billigt. Är ingen smyckes människa

 Vilka är dina favoritprogram på tv? Åhh vad svårt. Ser på allt nästan

 Kan du rulla med tungan? På vilket sätt ? ;););)

 Vem är den roligaste människan du känner? Det är många

Sover du med gosedjur? Nej

Vad har du för ringsignal? Timbalands The way I are (Remix)

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, eller jo min dopklänning

Hund eller katt? hund

Flirtar du mycket? Näe, liite kanske. Om dom är heta flirtar jag :D

Kan du byta olja på bilen? Nää faan

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Inte än iaf

Vilken var den senaste boken du läste
? Läste ut sjunde harry potter boken för tredje gången

Den bästa bok du läst? Måste välja flera. Alla Twilight böcker och alla harry potter böcker

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 

Dansar du i bilen? Om jag inet kör så :P  

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Åhh det var nog p3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Krafsade ner lite skisser på struktir ritningar

När var du i kyrkan senast?
När jag gick ut nian? :O

Vem var din favoritlärare på mellanstadiet? Ebbe hahaha

Hur länge har du campat som längst i ett tält? På yran, 3 nätter



Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha det är det som är så roligt ju! Att alla gick på det

2009-09-15 @ 20:31:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Julia

do it :D

2009-09-16 @ 12:45:56
URL: http://withjuliet.blogg.se/
Postat av: Julia

do it :D

2009-09-16 @ 12:45:59
URL: http://withjuliet.blogg.se/
Postat av: joulin

hhahhahahahaha ebbe den gamle skojaren!

2009-09-18 @ 14:30:56
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0