Morsning korsning

Jag är uppe fyra timmar innan jag ska börja jobba tack vare att jag blir väckt på morgonen av en väldigt morgonpigg sprätt! Ajja jag hinnr få gjort lite saker nu på morgonen så jag klagar inte :) plus att få en pratstund sådär på morgonen smörjer halsen fint:D

Som sagt har jag börja bli sjuk IGEN, nu tror jag faktiskt att febern smyger sig på oxå. Fryser hela tiden och kan knappt andas för att näsan är täppt. TREVLANS....tror jag hade snarkat en himla massa inatt oxå för läpparna var alldeles torra :S

Nä nu ska jag spana på skor inför vår personalfest den 7/11. Med gala tema :D sug på den ni. Då far vi på galafest nere i sthml. ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0