what?

Såhär på kvällarna sitter jag och funderar och filosoferar. Är det nåt fel på mig? Är jag för snäll eller vad är det frågan om..Brukar det inte vara så att om man är snäll och ger bra karma BLA BLA BLA så kommer goda saker till dig...än så länge har jag då inte sett till dom där goda sakerna. Jag ger, ger och ger men vad får jag tillbaka? Ingenting, absolut ingenting.
Ibland känns faktiskt saker och ting hopplöst. Gud vad skönt det är att få skriva av sig i en blogg. Jag tycker det är skönt.

Sitter och lyssnar på New moon soundtrack och gråter en liten skvätt. Det är skönt att gråta en skvätt (vanligtvis brukar jag göra det när jag kikar på greys.) Men idag var det inte särskilt ledsamt program så det blir till musiken istället. Det blir nog även en tidig kväll för min del oxå. Skönt<3 ///Katja

Kommentarer
Postat av: angelica

Bruden va ja sakna dig när ska vi ses??:)

2009-11-05 @ 10:57:16
Postat av: Josie

I know the feeling, känner samma sak. känns hopplöst när man inte vet vad man gör fel, när man själv tycker att man gör allt rätt.. och ja det är skönt att gråta en skvätt då!! brukar kännas lite bättre efteråt, sen vet du ju att det bara är att ringa om du vill prata (: puss

2009-11-05 @ 17:39:14
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0