Saker ni kanske inte visste om mig?

* Jag spelade gitarr i 5-6 år tidigare. ;D

* Jag är en jävel på singstar (om jag inte kör mot jossan haha) men jag sjunger sämst. Men tycker det är superkul.

* Har världens sämsta humor. Typ inga som fattar det förutom mina närmaste. Däribland ingår kiss o bajs humor. Skrattar högt som faan när nån släpper en fjärt.

* Är inte direkt blyg av mig när det gäller rapa och fisa inför folk. Kille, tjej, familj, pojkvän whatever. I don't care. Man måste väl få vara männsklig.

* Äter en hög konsumtion av chips men det skiter jag oxå i. För jag skippar godis, kakor och bullar. Så låt mig äta mina chips ifred.

* Blir skiiiit förbannad om nån jävel äter upp mina chips som jag själv har köpt för mina egna pengar. KÖP EGNA för i helvete. Eller så delar vi helt enkelt. Men börja inte trycka i dig en halv påse när du egentligen inte ville ha chips.

Visste ni allt detta om mig eller? //Katja


Kommentarer
Postat av: Katja

I know! Frippan är så jävla snygg! :D

Anna ska klippa mig på lördag innan jobbet. ;D

2009-11-24 @ 19:13:36
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: joulinaas vaginas

KATJA! jag visste allt förutom singstar! men det var väl inte så svårt att gissa efter "UT I SKOGEN DALAR DIT DÄR INGA MÄNSKOR GÅÅÅÅÅR" HAHAHA!! hahaha jag kommer ihåg när du spelade gitarr, och emina ville att du skulle skriva noter TILL LÅTEN VI GJORDE I ÅTTAN HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA

2009-11-24 @ 19:41:14
Postat av: Josie

Hahahah skön du är, det där med chipsen hade jag iallafall koll på ;) eller jag hade fan koll på allt ;D och jag vet precis vad du menar med den sista punkten, HATA när folk äter upp det man har köpt till sig själv för egna pengar! :@

2009-11-26 @ 20:36:50
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0