Helgen snart slut!

Godmorgon. Ligger i hotell sängen nere i la sthml. Riktigt nice faktiskt. Vi är bosatta på hotell scandic norra bantorget. Gilla det <3

Har ju som sagt varit på gala fest igår på Nalen. Schwartskopf firade 111 år och det var med bravur. Visning, emd, mat, alkohol och en massa frisörer samlade. Kul var det men riktigt kanoners full blev jag aldrig. Känns dock skönt för då slipper jag oroa mig för att vara bakis på tåget hem. Blir en sväng på stan idag och lite käk. Har dock inte allt för mkt pengar så jag får inte shoppa för mkt. Vi checkar iaf ut klockan två idag så sen äre fritt fram.

Btw den bästa bakis maten är faan hotell frukost :D:D åhhhhhh vad gött!
Bilder kommer sen ;) ///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0