Första advent!

Nu börjar julen närma sig med stormsteg alltså. Vilket oxå betyder att Thailand närmar sig <3 guuud vad jag längtar. Min helg har varit intensiv. Hela familjen har varit på besök och även mini G. Fast å andra sidan har dte varit jättekul. Hinner så sällan umgås med min familj :(.. det har i vilket fall som helst blivit middag på Kina igår plus utgång med syrran. Idag har vi strosat runt på stan. Även pappa :O var ute i vimlet en sväng. Nu har jag iaf kommit igång riktigt med julklapps köpen o det känns bra :D:D syrran jag har köpt färdigt allt dit typ! GILLA..

nu ska jag dreggla lite över heta trojaner och spartaner på 3:an. Btw angelica har fått jobb på sax o kam. Så hon börjar inom kort. Fy faan vad kul ////Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad önskar du dig i juklapp? :D

2009-11-30 @ 14:06:14
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Jamen självklart, kul att köpa julklappar till sina vänner ju! :D Då vet jag, då får vi se vad tomten dyker upp med ;)



Jag önskar mig smycken i silver! Ringar och armband mest :D och presentkort på MUS är ju aldrig fel ;)

2009-11-30 @ 19:40:21
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0