Finska attacken!

Japp idag har mor, far och mini G varit på besök. Var länge sedan man träffade dom så det var kul att träffa dom :). Hela familjen utom jag :( har varit på besök i Finland så dom har köpt med sig en massa mat till mig. Här kommer listan:

* Finsk korv och finsk ost kabanoss :D:D:D
* Karelska piroger
* Kött piroger
* Marabou extra stor choklad kaka från båten
* Captain morgan på 1 liter flarra
* En fet stor toblerone
* Iitala vin glas 6 st
* Mormors egen gjorda vin

Ja sen glömde morsan finne osten och min stekpanna. Faan oxå men jag får ta dom när jag åker hem. Imorn är jag ledig men det blir träning inför gesällen imorn och sedan så blir det städning med order från farsan. ///Katja


Kommentarer
Postat av: miss google

Härligt med lite riktigt finsk körv såhär i vinterkylan!

eller nåt. hahah!

Som sagt är man en trogen läsare av din blogg Katja :)! hoppas du har det bra!



Elin

2009-11-09 @ 22:15:49
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: joulinas vaginas igen

HAHAHA ÅÅH NEJ! ÄR DET DEN VITA FINSKA KORVEN SOM DIN FARSA FÖRSÖKTE LURA I MIG EN GÅNG!? FINSKA KÖRV SOPPAN ELLER VAD DEN HETTE ! AHAHHAHAHAHHAHHHA

2009-11-12 @ 03:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0