A day to remember!

Detta är dagen D då Katja blev heeeeeeeelt färdig frissa. Klarade dom två sista proven idag den 15 november och lycklig som få är jag idag. Känns som att det var en tung sten som släppte från bröstet. Huvva vilken press. Jag kan säga alla ni som tycker körkortet var det jobbigaste ni har gjort (dvs teori och uppkörning) ni har då faan aldrig gjort ett gesäll prov.
Jag grina som ett litet barn när jag fick höra att jag var godkänd. Vilken känsla, går inte beskriva med ord.

 Dagen har därefter bestått av firande. Jag har druckit Captain morgan och cola <3 mumms. Nu har jag lite ont i huvvet haha men jag ska hoppa in i duschen strax och sedan blir det Paradise hotell ikväll. Åhhh gilla det! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis grattis grattis!! guud vad kul, förstår att det måste vara otroligt skönt att vara klar med allt det :)

2009-11-16 @ 22:09:47
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/
Postat av: Elin



Grattis Katjaaa :D!! Va kul och framför allt SKÖNT för dig att du klarade det! Stor Kram!

2009-11-17 @ 00:54:16
URL: http://eyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0