So damn beatiful...NOT!

Sitter här med Finland-USA i bakgrunden. Det står fortfarande mållöst i matchen men om jag får som jag vill så vinner Finland :) jag gissar på att farsan sitter och skriker på finlands färjan .

Iaf snart är det Greys och dagens avsnitt ska vara VÄLDIGT spännande. Hur mkt sätter ni på att Katja Kaj kommer grina? Hundra spänn taget.
Funderar på om jag måste köpa lite grejor innan helgen, men ska jag vänta med o köpa nåt till Stockholm?

Vill ha:
*Lösfransar från MUS
*Vita söndriga jeans? (är såna jag har i svart)
*Smink borttagning
*Hårspray (vi fick nya label.m idag:D)

Ska fundera på dessa saker///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

äntligen har du insett tjusningen med vita jeans :D har för mig att du inte gillade det på dig själv förrut, hehe

2009-05-06 @ 21:42:44
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0