Lördag!

Åh vad skönt att vakna upp en lördag utan att behöva stessa iväg någonstans. Har ju varit så dom senaste veckorna för mig nu. Men så är inte fallet idag :) och solen strålar utomhus vilket känns perfekt. Eftersom vi ska grilla idag kan det inte passa bättre!

Igår kväll innan jag somna hann jag med att vaxa benen, skrubba fötterna och måla tånaglarna. Skönt, några små grejor ska jag fortfarande fixa idag men det borde gå undan tror jag.

Förresten tänkte jag länka till några bloggar jag läser just nu..det är en blogg som är om Rob Pattinson. Kan inte klara mig utan den. Svensk sådan..HÄR! . Sedan så läser jag även en sida som handlar om den nya filmen New Moon. Där rapporteras allt nytt som händer på inspelningarna. HÄR!. Själv har jag laddat ner den nya officiella filmpostern. Känns bra, nu känns det inte lika jobbigt att få höst/vinter. Jag har något att se framemot ;) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0