Hurtful

Jag kan verka ganska hård på utsidan och visar gärna inte känslor som är sorgliga åtminstonde. Men ofta när jag är ensam det är då allt ploppar upp. Jag kan inte säga att jag tycker det är KUL att vara ensam med allt sådant men jag tycker det är skönt att få ta itu med sina känslor själv.
Saknar mitt ex ganska mkt :( tänker på honom varje dag, men det märks inte på mig. Går nog inte en dag utan att jag tänker på honom. Önskar att allt kunde bli som förut men det är för mitt och hans bästa som det måste vara såhär. Men jag kan ju inte ljuga och säga att jag inte skulle vilja det var vi igen. Det är självklart...

I would walk a thousand miles to be with you<3 ///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Du och jag är väldigt lika varandra då det kommer till känslor ser jag. Dom ledsamma känslorna försöker jag lämna hemma och inte ta med till jobbet. Ibland får inte ens D se dom. Hoppas att du börjar må bättre snart, gumman.

Förresten, jag glömde messa tillbaka. Det är en dejt! Terminator 4! ;D

2009-05-26 @ 00:13:50
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Jonna

jag vet hur det är gumman. Dagarna går bra, men på kvällen slår det till som en blixt på klarhimmel. Helvete, bara att bita ihop. Snart träffar du nån ny som tar dig med storm. Och kan glömma ..

2009-05-26 @ 14:35:05
URL: http://chiqa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0