Hem då!

Nu är jag lite stessad, borde egentligen packa men det lockar inte särskilt mkt. Ska åka med bussen klockan åtta så jag måste nog packa strax. Behövs inte så mkt grejor hemma när man kommer tillbaka imorn kväll. Ska iaf trixa med tippar ikväll, ni ser ju vad jag har köpt. Sen dom två andra askarna är det nya sminket jag har köpt. Det blev en bronzer och en concealer :) nöjd är jag.

Vet inte riktigt om jag pallar ta med mig datorn hem :P känns jobbigt att släpa. Vi har ju dator hemma så jag kan ju använda den. Även fast min är bättre hihi. Ikväll blire iaf TWILIGHT FILM! Fick den med posten idag...som jag har längtat. Var ju så länge sedan jag såg den, plus att morsan inte sett den än :O!! Hon kommer bli lika kär i honom som jag redan är haha. Får se om jag eventuellt går ut imorn kväll. Måste bara fixa lite vin då da. Får se hur mkt shopping det blir i sthml på söndag. Kan hända att jag måste snåla in litegrann. Måste ju ha pengar till utlandsresan oxå . Ajja nu MÅSTE jag packa. Vi hörs mer sedan///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0