God förmiddag!

Sitter fortfarande här i morgonrock och min större coca cola tröja ;) Har sminkat mitt underlag men som ni ser så är ögonen väldigt osminkade så dom ska strax få sig lite spackel. Farsan ska åka förbi här idag för han ska åka och jobba i sthml igen. Mamma har packat med lite rena kläder som jag hade dummpat hemma, dock smutsiga då. Efter det så ska jag väl promenera på staden en sväng innan klockan två då jag ska träna lite finish på mattias. Man måste ju köra igång ordentligt nu. Klockan tre så ska jag hänga på KTH ut på birsta. Var ett tag sedan jag var där så det ska bli roligt. Hoppas bara jag hittar något där. Brukar alltid ha otur när jag åker på Birsta. Brukar nämligen ALDRIG hitta något där. Måste dessutom skriva upp en lista på allt jag ska handla så jag inte AVVIKER FRÅN LISTAN!!!!  Nä nu ska jag sminka färdigt mig själv. Sedan välja ut lite kläder för dagen. ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0