Fucking day!

Ja nu är det Fredag och inte faan känner man sig lugnare för det. Nä då imorn är det bal här i Svall och det kommer vara bal tjejer på salongen hela dagen imorn som ska få uppsättningar och sminkning. Har aldrig haft bal uppsättningar tidigare på salongen utan kört privat så jag är nervis som tusan. Speciellt tt sminka oxå :S hoppas det går bra! Att alla blir nöjda och att det håller framförallt. Huvva huvva!
Sedan så ska jag nog fara hem och hälsa på mamma så hon slipper vara själv på morsdag på söndag. Plus att det ska bli ap varmt i helgen. Vad passar då inte bättre än att hålla sig på baksidan av huset i spränkan? Som en jävla korvgryta är det på baksidan. Varmt och skönt MEN det gillar jag ;) ///Katja

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ooh lycka till imorgon bruden! :D jag har sagt av mig sminkningar jag, men uppsättningarna blir ju skitkul :D du får ta lite kort och lägga upp vettja :D

2009-05-29 @ 20:33:20
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0