Bronzed

Åhh nu när sommar värmen smyger sig på utomhus blir jag inspirerad till att sminka mig lite mera färg glatt på ögonen. Eller iaf det som ser bronsigt och glittrigt ut. Jag har några favorit skuggor och färger som jag kör på nu. En grön skugga som heter regent, en orange skugga som heter mock orange och en guldig skugga som heter old gold. Har även några favvosar på lösa skyggor oxå. Golden mane, hot och dust. Dom är alla såååå fina. Jag ÄLSKAR dom! Men jag ska inhandla lite mera skuggor nu till veckan tänkte jag. Även ett läppstift som är beige. Precis som jag vill ha det..Kanske slinker ner något färgglatt till naglarna? ;D

Här följer iaf en köplista som ska inhandlas till Turkiet. Sen blir det att hålla i varenda spänn. Det blir matlådor som faen!

*Shorts
*Nån ny skugga
*Mascara
*Sminkborttagning
*Klänning från Gina
*Ballerina skor från Din sko
*Flip flops
*Någon fin chiffong tunika
*Nya smycken, gärna guldiga :D

Tror det var allt. Jag ska hålla mig stenhårt till denna lista! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0