Baaaaaaaaaaaajs!

Sitter och ritar färdig mina struktur ritningar nu. Ska försöka bli klar med dom så fort som möjligt och lägga allt vad gäller gesäll åt sidan för ikväll. Jag orkar inge mer just nu. Är så hiiiimla nervös för att nåt ska gå fel med ritningarna och att man inte klarar det pga av därför :S det skulle vara så jäkla SURT! Ska som sagt försöka bli klar med allt detta inom en timme så jag kan sprinag o köpa nåt att äta. Jag har inte ens käka än. Glömmer bort när jag är så koncentrerad.

Känner mig dock säker på allt jag ska göra i helgen. Men det kan ju vara nån blackout som ställer till det...återkommer när jag har lagt mina papper åt sidan :) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0