Åt helvete!

Hmm dagen blev inte så rolig som jag hade hoppats. Klarade inte gesällen iaf :( två moment och det var dom jag var osäker på sedan innan. Klassisk herr och klassisk dam. Är så besviken :/ men vad ska man göra? Dom sa att jag inte får vänta förrän tills september till att göra om det men va faaan jag tänker inte vänta så länge:@.

Men dock tycker jag det är skönt att helgen är över, det har varit den värsta helgen någonsin..BLÄÄÄ! O så måste man göra om det. Känns faan pissigt det..usch fyy på gesällen. Nu vill jag ha semester!

///Katja

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till de du klarade! Är säker på att du tar dom två moment som är kvar nästa gång! :)

2009-05-18 @ 10:12:07
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tråkigt att höra gumman ! men bra att du klarade allt förutom dom två iaf:) bara att ta nya tag

2009-05-18 @ 12:17:51
URL: http://chiqa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0