1 maj

Jaha då var valborg färdigt för i år.. Det blev inge festande för min del igår, tog bilen hem till spränkan och käkade chips och spanade in En Geishas Memoarer. Var väldigt bra den filmen...idag har dagen börjat med att köra syrran till bussen och sen har jag ätit en glass. Mumma! Nya magnum tempetation och den rekommenderas.

Ska sitta ute och sola en sväng innan det är dax att fara till Svall igen. Är ju premiär av Wolwerine idag :D:D:D:D jag längtar..ska spana in den med kth! Innan det ska jag väl duscha, vaxa mina otroligt håriga ben och fixa mig lite. Eventuellt att jag sak iväg på galej efter bion. Ska ringa till Joulin en sväng och höra efter hur kvällen ser ut..

Ni får mer inlägg senare///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0