underbara du...

Gårdagen var en bra jäkla fest kan jag lova. Shiet vad roligt det var. Mer sånt kul åt folket. Såklart körde vi stenhårt på earthour oxå. Levande ljus hade vi. Dessutom passade vi på att leka jag har aldrig....det är ett himla roligt sätt att liva upp stämningen på haha. Fick höra bla att Johanna har haft sex med en kille och medans dom låg med varandra så börjar han SJUNGA!!!! HAHAHAHA. Vad sjöng han då? jo, every night in my dreams I see you I feel you...hahahha alltså celine dions låt my heart will go on hahahhaha vem faan sjunger? Tydligen han iaf.

Ja som ni vet så brukar jag drömma ganska mkt drömmar och oftast handlar dom om alex eller idoler. Så vem drömde jag om inatt? Jo Håkan Hellström..åhhh det kändes så verkligt..Han var världens sötaste pojkvän jue. ÅÅÅÅÅHHH kan inte såna drömmar bara få vara verkliga ibland...naaaaaw nu måste jag lyssna på lite Håkan///Katja


Kommentarer
Postat av: jullepulle

tack för igår din hora! :D

2009-03-29 @ 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0