söndag

jahaja då var helgen slut snart igen då :( tråkigt. Det blev väl inte så lång helg eftersom man jobbade igår, men ändå så har inte helgen flugit förbi som det oftast brukar kunna göra. Så vad har jag gjort då? Igår när jag kom hem så blev det käk direkt. Kött,pommes och bea sås, det kallar jag lyx mat jue ;D för en sådan som oftast aldrig käkar kött på veckorna. Tråkigt att tillaga i stekpanna. Sedan en efterlängtad bastu tur :D:D fyy faan vad skönt det var!! Sedan så var det såklart dax för premiären av robinson :D:D:D men ack vilken flopp det blev. Hoppas det blir bättre än såhär. Men ni kan ju räkna med att jag lär följa det iaf.

Idag har jag varit hos Carina och myst med henne. Plus att jag har fått träffa Lina och Tilja. Hon måste ju vara världens lugnaste barn. Bara skrattar och ler hela tiden:) söt unge där. Får bara se till att det inte bli så långt till nästa gång jag träffar er. Och nu då? Jag sitter hemma hos alex och vi tittar på beck :O jag hatar deckare och sånt men det fick bli denna när det inte fanns så mkt annat. Men den är inte helt fy skam, jag har ju chili nötter, cola och trevligt sällskap:D.
 Ahh just!! Fest nästa helg va? Sugen på två dagars nu faktiskt :D:D vilka är på?

PS:Efter bastun så tänkte jag att nu ska jag "tona" mitt hår med revlon bollen som jag har köpt, den heter fire red! Iaf så gjorde jag det och var väldigt noga med att få ut det överallt, MEN fick jag det?? NEJ ser ut som själva faan i håret, så jag tänker fort som bara den imorn bitti tona håret med 5.88 skum toning innan jag åker på jobbet. Hoppas jag hinner det bara. Får gå upp lite tidigare ;) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0