Skål!

Dagens viktigaste mål är såklart frukost men det är inte alla dagar jag hinner käka. Jag kliver oftast upp för sent, så därför har jag tänkt att lägga upp min vardag på annat sätt. Oftast börjar jag nio eller tio och oftast sover jag då till halv åtta eller halv nio. Och bara därför så har jag börjat blivit otroligt morgon trött och det har jag aldrig varit tidigare. Så hädanefter så blir det upp kanske två timmar innan jag börjar jobba. Då kan jag fixa o dona med allt i lugn och ro på morgonen. Det är faktiskt jävligt skönt. Ja så får det bli. Då kanske man tom hinner städa innan man sticker iväg ibland. Blir så skitigt i min lilla lägenhet så fort.

Ajja of to work. Ska ta mig en kopp kaffe där :)///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Tycker du tänker rätt. Jag stiger upp 2 timmar innan och det är så jävla skönt! :D

2009-03-26 @ 09:39:27
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0