Ny dator-Check

ja då är det kirrat då. Jag har köpt en dator. En liten LG 10 tums skärm. Det bästa är att den är rosa :) inte illa va? jag måste bara se till så att alex fixar lite saker på den. Virus skydd och skit, jag är väl inte den bästa att fixa med tekniska saker direkt. Men jag lyckades installera allt på datorn plus att fixa det mobila bredbandet. Tror jag iaf:P dte återstår att se då. Får väl skäll sen om jag har gjort nå fel av datornörden haha ;)

Men annars vad har hänt? Jadu två månader kvar till gesällen. Den börjar smyga sig på mig. LÄBBIGT. ajja får skriva mer sen ///Katja

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa! Äntligen börjar ditt bloggande arta sig! Nu hoppas jag på inlägg lite titt som tätt ;)

2009-03-17 @ 18:24:49
Postat av: Therese

Läckert med en rosa dator :D ska vi hitta på något någon helg?

2009-03-17 @ 21:56:31
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0