Nu är det gjort!

Så länge gick jag på stan...en och en halv timme sen var jag less :P aoch inte faen hitta man nå heller när man är på shopping humör. Det enda jag köpte var en nivea beauty summer, som för övrigt ger en svag brun färg. Japp det är väl på tiden nu, palla inte se ut som ett levande lik!

Jag passade dessutom på att käk en glass i det vackra vädret. Är ju ingen glass fantast men jag tänkte va faen man får väl passa på nudå innan snön komma igen ;). Det blev en solero berry berry. Gillar alltid deras glassar. Lagom söt och lite sorbe liknande. Mumma! Tänkte jag ska hålla mig på den och käka lite senare istället. Var inte så värst hungrig ännu. Nu ska jag väl ta mig an städningen :@ usch det är så tråkigt men det MÅSTE göras. Kan ni tänka er hemma hatar jag att städa men på jobbet går det bra haha...Plus att jag ska hänga upp den nya snygging affishen. Mina väggar komma snart vara täckta med edward :D snart komma det ju en ny affisch ut på nätet oxå som jag bara MÅSTE ha ;)
Bloggar lite mer sedan ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0