några timmar kvar till helg!

Faan vad jag gillar denna kamera på datorn. Jag tycker det blir softa bilder. Man ser ju nästan ut som en docka i ansiktet:). Me like! Iaf jag har nu färgat håret igår och det vart skitbra. Färgen var super, kliade lite (undra om det kan bero på att det var eco färg?) så nu är jag helt fire red typ! Wihooo. Ja just det idag har jag oxå klivit upp klockan 07.00 alltså två timmar innan jag börjar. Funderar nästan på att kliva upp ännu tidigare :P crazy katja. Men jag var inte så farligt trött idag bara precis när jag klev upp.

Ser ni btw att jag har sotade ögon idag. Dom blir tom bättre på bild, wihooo. Nä nu blir det frulle!

Kom ihåg: Köp en ny mascara och ny ögonryns skugga. MKT VIKTIGT! ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0