Motivation!

Ja det börjar bli det obligatoriska motionen då inför sommaren. Måste ju tränas osv nu! Men hur gör jag för att få upp motivationen till att träna? Jag kommer helt enkelt inte iväg till gymmet alls. Har ett träningskort men jag stannar hellre hemma på nå vis och lökar framför soffan. BLÄÄÄ! och vad ska jag träna för att tycka det är roligt? Jag tycker helt enkelt inte det är roligt alla dagar direkt :(

Sen så är jag faktiskt hyffsat nöjd över min kropp så jag känner inte att det är så mkt som behövs tränas. Det ända som jag skulle kunna känna är min potentiella dubbel haka och min bulle på magen. Slankare tack!!! Vill träna men kunna äta vad jag vill typ. Hålla en bra vikt och slank kropp. Går det? //katja

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det går! :) Om du tränar (eller iaf tar en promenad) regelbundet och äter det du vill i lagoma mängder. Man ska ju inte käka onyttigt varje dag, och inte äta för mycket.

2009-03-25 @ 22:15:23
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0