Måndag igen då!

Nu sitter jag här igen och har varit uppe två timmar innan jag ska börja jobba! Fan vad jag känner mig stolt. Det känns inte lika mkt nu som det gjorde i början:) ajja idag blire att springa på banken och ta ut pengar i väntan på mitt nya kort, föra över pengar till syrran och sen ska jag faktiskt hör o häpna gå och träna :O jag tar med mig kläder direkt på morgonen nu för då finns det inge återvändo !!!

Sitter nu och lyssnar på Håkan <3 åhhh han är så underbar. Igår beställde jag dom två sista skivorna som jag inte har :D här ska lyssnas. Plus att jag beställde en "biofrafi" om honom. Verkar spännande!! Ajja nu ska jag äta färdigt frukosten. Ska nog ta med mig denna skiva på jobbet. Få se om man får hä på den. Vi har så många håkan hatare där haha ;)

För sent för edelweiss......///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0