lördagen var SUPER

Hallojsan, denna helg har faktiskt varit riktigt rolig, fredag då blev det käk på biteline med massa arbets kompisar och syster yster. Minus där var att vi fick dålig service :(
Lördag började med jobb till tre, sedan käk med mor och syster och lite skratt åt min minifis som jag fick av mor. Ni borde testa den är JÄTTE ROLIG! Sedan begav sofie,katja, sussie och jag iväg på hockey. Vi bjuppades av våra chefer. Timrå-Lule. Tyvärr så loosa timrå med 2-3 men roligt iaf. Jag längtade väl mest till baren för att det gick som det gick för timrå. Efter det så hänka Katja och Sofie med mig hem och där blev det fest. FYY FAAN VAD KUL VI HADE. Vi begav oss sedan till Olles där vi dansade ännu mera. Och drack dubbelt upp. Jag kan sammanfatta några repliker som sades under kvällen.
Sanna träffar en mörkhyad kille (hon brukar kalla dom sina homies.) Hon börjar visa massa handslag.
Sanna: Titta jag måste visa en hälsning man gör.
Killen: Okej!
Båda börjar hälsa på varandra nigga style.
Sanna: Det är min kompis mimmi som har lärt mig den.
Kille: Vem är mimmi? Mimmi Pigg?????

Katja går fram till baren och vill beställa en sur drink.
Bartender: Vill du ha den jättesur?
Katja: Nä litegrann bara. Med en touch.
Bartender gör drinken.
Katja: Den här var jättegod. Vad heter den?
Bartender: Inget.
Katja: Men om jag vill ha en likadan sen då? Jag vet den kan heta Katja a la mango.
Bartender: Kanske Mango a la katja.
Katja:Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0