helvetes jävlar

jaha då låg man och var bakis, fyy faen..Det var iaf en rolig kväll igår. Hann dock inte vara ute så himla länge. Nämligen när jag skullr ta ut pengar idag i bankomaten så slog jag rätt kod o allt men den JÄVELN SNODDE MITT KORT. Va faan om man nu skriver fel kod ska man göra det tre ggr men icke sa nicke. Jag slog min kod en kod och sen försvann det kortet. Fy faaan vad arg jag är.. Fyyyyy faaan oxå. Undra om man ska ringa o spärra kortet ändå? Är det bra det?

iaf det blir inge vila ikväll inte utan jag ska väl ut ikväll igen. Det känns väldigt jobbigt nu men det är bara att ladda om....

så här fräsch ser jag ut idag uscha!! ajja hoppa det gick bra att låna pengar av någon sedan ikväll så jag klarar mig över helgen tills på måndag. Då måste man släpa sig till banken oxå. SKIIIIT! Snart blire korv o makaroner iaf o duschen///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha! DÄRFÖR följde jag inte med igår. Alldeles för stor risk att må illa och jag hade INTE fixat att ladda om. :P

2009-03-28 @ 14:28:44
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Katja

Haha! DÄRFÖR följde jag inte med igår. Alldeles för stor risk att må illa och jag hade INTE fixat att ladda om. :P

2009-03-28 @ 14:28:52
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0