BLÄÄÄ!

faaan vilken dryg kväll det har varit. Har inte hänt mkt på tv fronten heller. Är bara massa dynga på dum burken, har sneglat lite på så ska det låta men ENDAST för att mums mums Måns var med ;) som sagt inte haft mkt att göra här hemma idag. Borde ha städat och packat men inte händer väl det när man har datorn.

Iaf ska jag jobba imorn och sedan blir det att åka hem till spränkan och klippa moder och tona håret på na. Har fått stränga order om att det måste göras nu. Hon ser med andra ord inte så trevlig ut i håret hehe :P får väl se om jag tar med mig datorn eller om det blir en data fri helg. Ajja det återstår att se.

Btw idag frågade en av mina kunder mig om jag ville ha en banan innan jag skulle börja klippa honom haha ;D ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0