Yes!

Sitter äntligen vid datorn efter en data fri helg, vilket faktiskt är ganska skönt men det är alltid trevligt att ha en dator i närheten. Ska passa på att blogga så mkt som möjligt framtills onsdag då jag och Therese beger oss ner till sthml. O sedan på torsdag kväll beger vi oss till MARMARIS. Hell yeah! Det är ju bra väder här hemma nu men det gör inte mig nåt att det är lite bra väder här hemma innan man far. Sitter och tittar på Kalle och choklad fabriken nu medans jag håller på att skriva ner en packlista. Har ni nåt ni måste påminna mig om att ta med!?

Hela veckan i Marmaris ska bli solig och varm iaf. Tänk om dte skulle bli regn? :O:O:O

///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0