Wihoo fredag :)


Jag har köpt en ny klänning som är orange! Vad tycker ni? Jag var liite skeptisk till den eftersom volangerna på baksidan blir som vingar när man har på sig den. Men syster sa att man kan tråckla lite med den så blir den bra. Så jag bestämde mig för att köpa den. Visst är den sommrig? Bara jag blir lite mer brun så blir den perfekt!

Dagen på jobbet har varit seg men helt okej. Har ju bara längtat efter helgen jag. Plus att jag vill ha semester snarast. Bara två veckor kvar sedan blir det en välbehövlig vecka i solen. För det förtjänar jag :) Nu ska jag äta lite chips sedan packa och sen så ska jag bege mig hem till spränkan en sväng och sedan övik imorn. Blir trevlans det. Ciao///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0