Sjukling? Thats me allright!

Man får faktiskt tycka synd om sig själv när man är sjuk och hängig. Men fy faan vad tråkigt jag har haft, bloggen var cp hela dagen fram till för någon timma sedan så inte faan har man kunna sutte där heller :@ Nä så jag har syssel satt mig med tv hela dagen nästan.



Jag har druckit sån där vitamin dryck. Ska innehålla mkt c vitamin iaf. Sedam trotsade jag och gick ner på stan i 10 minuter för att köpa nåt att trösta mig med. Så det fick bli en pyjamas med Hello Kitty motiv. Ett linne och shorts i marin tema. Jag gillart, plus att det var rea! Blir nu tredje hello kitty pyjamasen. Dom är helt enkelt skönast att sova i tihi :)

///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0