Piss piss piss!

Vad ligger i lådan idag om inte ett brev från skatteverket. Jag trodde väl direkt att det var glada nyheter om när skatten skulla rulla in. MEN NÄÄÄ då utan det var ett papper på att min förra chef på badet har ändrat nå uppgifter och skickat in dom sent eller nåt. Så det innebär att jag inte får tillbaka pengar före midsommar :@:@ :@ FYY FAAN cp jävel! Men nu löste det sig iaf så jag har fixat pengar på annat vis. Så utlandsresan inte blir ppåverkad. Bra vad therese? hihi...///Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

men vad irriterande, vilket pucko!! ja det var bra det, tur. LÄNGTAS som en TOK!!!

2009-06-04 @ 20:11:10
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0