Nu slipper ni fundera nå mer :)

Idag är det 9 dagar kvar tills jag fyller 20 vilket känns helt perfekt ;) ÄNTLIGEN slipper jag skicka mina arbets kompisar ner på bolaget för snart kan jag göra det själv.
Har iaf några saker som jag önskar mig så slipper nu fundera vad ni ska köpa.
*Ett present kort på Make up store går alltid hem hos Katja
*Paljett jackan från BikBok, gärna den silvriga så den syns :D
*Ett presentkort på Cervera

Och från Cervera hade jag tänkt köpa detta :)



En Anders Petter stekpanna med glaslock och en Marimekko salladsskål i plast. Med tillhörande salladsbestick oxå. Tror nästan jag helst av alla grejor vill ha presentkortet på Cerver :D:D så nu gott folk vet ni ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Perfect, då vet jag ;)

2009-06-18 @ 17:19:27
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0