Måndag igen!

Ja då var helgen slut, har känts som att jag har haft lång semester eller nåt :P eftersom jag fick fredagen ledig pga syrrans student. Idag var syster och mormor på stan här i svall så jag käkade lunch med dom. HInner inte träffa mormor nå mer nu eftersom hon åker hem på onsdag :( det blir så lång mellan gångerna....

Gårdag kvällen spenderade jag hos A. Han var så söt så han hade köpt chips och dipp till mig när jag kom. Han vet hur man charmar mig. Vi kikade in filmen Get Smart som var väldigt rolig. Sedan så har jag inte sovit så mkt inatt faktiskt :P blir inte så oftast när man hänger med han. Ajja nu ska jag käka jordgubbar och glass. Plus drick lite pepsi:D  mumma!

A just Mean Girls på tv:n nu! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0