Fix!

Hallå alla glada! Idag har vi Sveriges nationaldag, hur firar ni detta? Haha jag firar det att dricka mängder av alkohol men inte just för den dagen. Utan för att jag vill. Har fixat färdigt mina naglar med hjälp av tippar. Super fint blir det och plus ser det lite naturligare ut tycker jag. Hade nog även tänkt att fixa sminket och håret färdigt innan jag drar mig upp till övik. Så man slipper göra allting där. Blir så drygt..

Imorn ska jag ränna på stan en sväng i övik iaf och förhoppningsvis hittar jag någe trevligt. Jag är sugen på nå nya underkläder och lite nya sommarkläder. Håll tummarna för att jag hittar nåt..

Wish we never broke up na na na na!

ajja vi hörs lite mer sedan///Katja

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe, precis, och just nu dagen efter känns det förjävla bra :D

2009-06-06 @ 14:41:04
URL: http://withjuliet.blogg.se/
Postat av: Katja

Han blev väldigt överraskad och gillade den. Mest tyckte han att det var intressant att jag gillade den doften. Han tyckte den doftade väldigt likt "Farenheit" och det kasnke den gjorde, fast den är lite sötare och inte lika stark i doften. Men den doftade manligt och gott på han. Sweet! ;)

2009-06-06 @ 18:15:43
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0