Död åt student tider

Men va faan ska allt behöva drabba oss vanliga människor...har absolut inget emot alla som tar studenten men måste ALL TUTT TEJP ta slut överallt??? FAAN jag måste ha, fanns ingenstans i den här stan. KUL NOT!!

Dessutom tar all jävla alkohol slut på bolaget så det ska bli intressant att se vad man kan få tag på sedan.. hmm suck! Någon som vill gå på boan till mig? :D Håll tummarna för att farsan har köpt long drink och passoa med sig från båten. Skulle vara gött att få det faktiskt. Ajja nu måste jag nog snart springa ner på Hemköp IGEN. Glömde köpa dom där jävla tampongerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah just jag är arg idag///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0