Torsdag!

Inte konstigt att den här veckan känns milslång! Jag jobbar 6 dagar denna vecka!!! Börjar känna av min sömnbrist som varit. Inatt tycker jag dock att jag la mig i god tid tihi.

Ikväll blir det träning efter jobbet. Ska nog gymma litegrann. Fastare stjärt, lår och mage here I come. Förresten kan man träna sig till en större rumpa? Hmm kanske inte.

O förresten 1 dag kvar till löning. Jag tror jag döööör, har nog aldrig levt såhär snålt som denna månad. Iaf nu efter semestern. Gick ju åt en hel del pengar på semestern :P Men imorn då jävlar. Har en känsla av att dessa pengar kommer försvinna lika fort oxå haha. Ajja vi hörs ikväll gott folk///Katja



Slängde in en bild på min blivande man oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

klart man kan träna sig till en större rumpa ;) fråga mig dock inte hur man gör - fråga en PT :D

2009-07-23 @ 10:27:52
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0