Tjejkväll!

Jag, morsan och syrran har haft en himla trevlig kväll må jag säga. Har ätit varma mackor, bastat, jag har proffs färgat mig själv (dvs håret), kikat på film och äte lite gotta! Finns väl inge bättre eller hur!? Tacka gudarna iaf för att jag har fått färg i håret. Det är ju reunion av klassen på lördag. Då måste man vara fin i håret. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite Harry Potter. Förresten tack Katja T . Den 15 juli ska vi kika in nya Potter filmen. Ska bli jätte kul :D Ahh just har inte hunne berätta så mkt om vad jag fått i present.

Först o främst fick jag pengar, ett presentkort på cervera, presentkort på M.U.S (ska användas på lördag) och en digital kamera. Det tycker jag var bra presenter. Nu kan jag dessutom köpa min anders petter stekpanna. Ska nog köpa marimekko skålarna oxå :D ja vaa faan man får väl slå på stort. Natten på er, nu ska jag drömma mig bort i sagornas värld///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0