Shopping lista inför Yran!

Snart är det dryga två veckor kvar till yran och jag börjar redan planera vad man ska köpa med sig dit. Detta är vad jag har tänkt just nu iaf..Listan kommer troligen fyllas på oxå hehe!

*Måste ha en karta sommar cider,svin goda jue. Jossan ska vi dela ?? ;)
*Ett par sköna skor dvs converese eller ett par vanliga svarta
*Dunkar med vin
*En hatt(håret kommer se förjävligt ut annars)
*Nå mjukis byxor plus en varm tröja
*MER JÄGER!
*Paljett linnet och kaaaankse paljett jackan(den vore fett nice till lady gaga)
*Sovsäck?


Men faan jag hade vela ha lite musik. Hur ska vi fixa det? O på någe vis måste jag ha hjälp med alla grejor upp till Övik därifrån jag ska åka buss till yran. Hur löser vi det?

Faan vad jag längtar. Det kommer bli kung! ///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0