Shopping humör!

Faan det är illa när man är typ pank och är på shopping humör:O det är nog bäst att hålla sig borta från affärerna så gott som det går i veckan annars försvinner pengarna.
MEN mamma skulle köpa paljett linnet åt mig från bikbok iaf :) jag är nöjd, ska springa o testa den imorn så jag hoppas den sitter snyggt. 

 Första jobb dagen har gått bra även fast jag har vare lite sen idag. Tror nog fortfarande jag går på semester tid:) Idag hade jag tänkt ta itu med städningen med jag orkar nog inte. Ska sitta o drömma mig bort litegrann och lyssna på lite Kid Cudi och Pitbull(Ruuuuuuuuuuuumba). My favourites just nu. Återkommer senare///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Åh va nice att du får linnet av morsan din :D Snällt ! DU! du måste hjälpa mig med löshår föresten, vad jag ska köpa för nåt alltså...!

2009-07-13 @ 21:24:32
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Katja

O... Det är när man är pank som shoppingbegäret är som störst... :/

Men vilken tur att du har en biljett till HP-premiären då. :)

2009-07-13 @ 21:28:47
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0